Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Αθήνα,δέκα πρώτες μέρες

Αποτέλεσμα εικόνας για athens painting

Δέκα πρώτες μέρες πέρασαν στην Αθήνα.Δέκα μέρες που κύλησαν γρήγορα με ξεπακετάρισμα,οργάνωση του σπιτιού και τρεξίματος στα εκκλησιαστικά.
Η αλήθεια είναι ότι μετά από χρόνια αισθάνομαι ξανά άνετα.Λογικό αφού γύρισα στα μέρη που μεγάλωσα.


Μου είχε λείψει η Αθήνα.Η κίνηση,η ζωή,ο ρυθμός της.Μου είχε λείψει η ιδιαίτερη ατμόσφαιρα της γειτονιάς μου και αυτή η περίεργη γλυκιά μυρωδιά που αναδύεται και που,πιθανότατα,είμαι ο μόνος άνθρωπος που την αντιλαμβάνεται!Σε αυτά τα οκτώ χρόνια μόνο τέσσερις φορές είχα επισκεφθεί την πόλη,τελευταία πριν τρία χρόνια.

Αλλά πιο πολύ μου έλειψε το καλοριφέρ!Μεγάλη ανακάλυψη παιδιά,αλήθεια το λέω.Μέχρι ποίημα του έγραψα!

Όμορφη πόλη η Αθήνα.Παρά τον σωρό προβλήματα που της έχουν φορτώσει παραμένει γοητευτική.

6 σχόλια:

  1. Όπως λένε και στο χωριό (που εφημερεύω): "αγαπιέται η ζέστη τώρα". Εδώ, αυτή τη στιγμή έχει +5 βαθμούς. Εκεί τι θερμοκρασίες έχετε ?

    Πάντως, αφού τακτοποιηθήκατε σε 10 μέρες, είσαι φοβερός ! Εγώ όταν έκανα την μετακόμιση, και μέσα στην ίδια πόλη, δεν μου έφτασαν 2 εβδομάδες.

    π. Βασίλειος Μαυρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κι εμείς ακόμα κούτες αδειάζουμε.Αλλά αποφάσισα να αφήσω τα βιβλία μου στις κούτες οπότε η δουλειά αμέσως λιγόστεψε.15-17 βαθμούς και λέμε ότι κάνει κρύο!

      Διαγραφή
    2. Εμ, έφυγες απ' το κοσμοπολίτικο νησί των Κυθήρων, με τις μεγάλες θερμοκρασίες, και σου φαίνεται η Αθήνα κρύα

      Διαγραφή
    3. Ναι,αυτό το κοσμοπολίτικο το πέτυχες!

      Διαγραφή
  2. Η περίεργη μυρωδιά είναι το μείγμα καυσαέρια, σκουπίδια και φωταγωγός αθηναϊκής πολυκατοικίας (μυρίζουν όλα τα φαγητά αχταρμάς). Τώρα ... περίεργη γλυκιά μυρωδιά είναι όλα τα παραπάνω απλά η πολυκατοικία σου είναι δίπλα σε φούρνο ή ζαχαροπλαστείο (οπότε σού φεξε πάλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μένω σε πολυκατοικία.Αν και μετά από το τουρ στον "καθαρό αέρα" της επαρχίας ακόμα και αυτό που περιγράφεις μου φαίνεται όνειρο!

      Διαγραφή

Δημιουργώντας μια κόλαση δική μας

Μπορεί οι άνθρωποι να υποστηρίζουν πως κυνηγούν ή αποζητούν έναν παράδεισο αλλά συνήθως αυτό που πραγματικά επιθυμούν είναι η κόλαση. Πολλές...