Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Το ταξίδι με το Ιονίς

Αποτέλεσμα εικόνας για ιονισ


Λοιπόν,από καράβια δεν ξέρω αλλά τη γνώμη μου θα τη πω για το  ΙΟΝΙΣ των Κυθήρων.Πολύ καλοφτιαγμένοι οι εσωτερικοί του χώροι,κατάστρωμα,καμπίνες κλπ,ωραίος ο σχεδιασμός του μπαρ και ευγενέστατο πλήρωμα.Το καράβι είναι γρήγορο και το ταξίδι άνετο.Βοήθησε και ο καιρός.Όπως και να έχει,το ταξίδι ήταν καταπληκτικό.Αυτό το καράβι θα βοηθήσει τα Κύθηρα αρκεί και τα Κύθηρα να βοηθήσουν τον εαυτό τους.Καλά ταξίδια λοιπόν και ελπίζω να μην υπάρξουν άσχημες εκπλήξεις κατά Φεβρουάριο μεριά.

2 σχόλια:

  1. Αν και έφτασες στην Αθήνα, ως φαίνεται δεν πολιτογραφήθηκες ακόμη. Προς το παρόν παραμένεις Κυθήριος. Αλλιώς πως εξηγείται η ενασχόληση με τα Κύθηρα ?

    Ίσως να έχω λάθος στο συλλογισμό μου.

    Πάντως, αφού έφτασες στην Αθήνα, σου εύχομαι "σιδεροκέφαλος".

    π. Βασίλειος Μαυρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτή κατάσταση με το καράβι στο λαιμό μου είχε κάτσει!Και πραγματικά ήταν πολύ όμορφο το ταξίδι.
      Θα έχω κάποια πράγματα ακόμα για τα Κύθηρα.
      Ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή

Αριθμητική

  Εδώ και αιώνες οι άνθρωποι γίνονται χριστιανοί για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός από το να θέλουν να είναι...χριστιανοί. Στη Βυζαντινή Αυτο...