Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Νικώντας την κατάθλιψη μέσω της τέχνης

Αυτή είναι η ιστορία του Raj Singh Tattal, γνωστού ως Pentacular Artist ( ιστοσελίδα )
Ζωγραφίζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Πάντα ζωγράφιζα αφηρημένα στην τάξη.Δυστυχώς, υποφέρω από πολύ άγχος. Έχω σύνδρομο Asbergers που είναι μια μορφή αυτισμού. Λατρεύω το Σιχισμό, αλλά πάντα ζούσα δύσκολα στον πολιτισμό της Πουντζάμπ, επειδή είναι ένας θορυβώδης πολιτισμός. Τα άτομα με αυτισμό είναι ευαίσθητα στους ήχους και τα φώτα. 
Υποφέρω από κατάθλιψη. Μια σύμβουλος μου είπε ότι τα μάτια μου φωτίζουν όταν μιλώ για ζωγραφική. Τόνισε ότι δεν έχω ζωγραφίσει τίποτα για 14 χρόνια και πρότεινε να ξεκινήσω ξανά. 
22 GURU JI 350TH 500% REZ LOW -


Το 2014 ζωγράφισα μια εικόνα του Guru Gobind Singh. Η μητέρα μου εκτιμούσε πραγματικά την τέχνη μου και ενθουσιάστηκε με αυτό. Το δώσαμε στην τοπική Gurdwara(τόπος λατρείας των Σιχ). Με αυτή την ενθάρρυνση, αποφάσισα να ασχοληθώ πλήρως. Σχεδίασα τους chote Sahibzaday(σημ. δυο αδέρφια που μαρτύρησαν επειδή δεν ασπάστηκαν το Ισλάμ) και το έκανα με μια νέα οπτική γωνία. Είναι μόνο  αυτοί που κοιτάνε προς εσάς.Αγκαλιάζουν ο ένας τον άλλον και δεν μπορείς να δεις το πρόσωπο κανενός άλλου. 
'The past is the past'
Έκανα μια έκθεση τέχνης Sikh. Έκανα διαφορετικές εκδοχές σε πολλές εικόνες των Σιχ.Η πιο οικεία σε μένα είναι μια εικόνα του Γκουρού Gobind Singh και του πρώτου γιου του (Baba Ajit Singh) ως βρέφος. Η εικόνα τον δείχνει ως πατέρα. Άρχισα να γίνομαι γνωστός και αποδεκτός  στην κοινότητα των Σιχ, και  αισθάνομαι υπέροχα. 
Μου αρέσει επίσης να κάνω σχέδια για κοινωνικά θέματα όπως η σκληρότητα  εναντίον των ζώων και  η κατάθλιψη.


'The things i've seen'
Είμαι πραγματικά ευγνώμων για το Sangat(σημ. :κοινότητα,θα λέγαμε ενορία)  και τη μητέρα μου που με υποστήριξαν  στο μεγάλο ταξίδι μου. 


28 BATTLE OF SARAGHARI LOW REZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημιουργώντας μια κόλαση δική μας

Μπορεί οι άνθρωποι να υποστηρίζουν πως κυνηγούν ή αποζητούν έναν παράδεισο αλλά συνήθως αυτό που πραγματικά επιθυμούν είναι η κόλαση. Πολλές...