Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Μέσα από τους συνανθρώπους στο Θεό

Αποτέλεσμα εικόνας για gandhi

Ο υπέρτατος σκοπός για τον άνθρωπο είναι να δει τον Θεό,και όλες οι πολιτικές, κοινωνικές και θρησκευτικές του δραστηριότητες οφείλουν να υπακούουν σε αυτόν τον έσχατο σκοπό.Πρέπει,ιδιαίτερα,ν'αφιερώνεται κάποιος με άμεσο τρόπο στην υπηρεσία των άλλων, καθώς ο μοναδικός τρόπος για να συναντήσει τον Θεό είναι να Τον γνωρίσει μέσα στη δημιουργία Του και να γίνει ένα μαζί της.



Αυτό είναι εφικτό μόνο όταν αφοσιώνεται σε όλους,και πρώτα απ'όλα στους ανθρώπους της χώρας του..Είμαι ένα μικρό μέρος του μεγάλου όλου και δεν μπορώ να βρω τον Θεό έξω από την ανθρωπότητα.Οι συμπατριώτες μου είναι οι πιο κοντινοί συνάνθρωποί μου.Είναι τόσο εγκαταλελειμμένοι,τόσο φτωχοί, τόσο αποθαρρημένοι,ώστε πρέπει να κινητοποιήσω όλες μου τις δυνάμεις για να τους βοηθήσω.Αν ήμουν βέβαιος ότι θα συναντούσα τον Θεό σε μια σπηλιά των Ιμαλαΐων,θα έφευγα αμέσως.Γνωρίζω,όμως,ότι το μοναδικό μέρος όπου Αυτός βρίσκεται είναι η καρδιά της ανθρωπότητας.

Γκάντι,Θρησκεία  και Αλήθεια,εκδ.Ροές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H δυσκολία

  Να σε δεχτεί ο Χριστός είναι εύκολο. Ο Χριστός όλους τους δέχεται. Όλους τους περιμένει. Πολλές φορές όχι μόνο τους περιμένει αλλά τους πλ...