Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Διευκρίνηση επί των κηρυγμάτων

Αποτέλεσμα εικόνας για al bundy

Μια απαραίτητη διευκρίνηση σχετικά με τα κηρύγματα που γράφω.Τα κηρύγματα απευθύνονται στην ενορία στην οποία υπηρετώ,οπότε προσπαθώ να δίνουν απαντήσεις ή να θίγουν καταστάσεις με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι στο χωριό..Δεν έχουν ιδιαίτερο θεολογικό ή φιλοσοφικό βάθος διότι πρώτον,δεν έχω τέτοιο υπόβαθρο(όταν θέλω κάτι βαθύ ψάχνω και βρίσκω από συγγραφείς με τα ανάλογα προσόντα) και δεύτερον αυτά τα πολύ βαθιά έχουν την τάση να ξεφεύγουν και να γίνονται βαρετά.Άσε που προσπάθειες να κάνεις κάτι πάνω από τις δυνάμεις σου(από εγωισμό και μόνο υποκινούμενες)σε κάνουν εντελώς ρεζίλι.Και στο κάτω κάτω γιατί να γράψω κάτι που κι εγώ ο ίδιος θα έπληττα αν μου το διάβαζε κάποιος;Ε,έχω και μια έμφυτη αντιπάθεια προς όλους αυτούς που στολίζουν το κενό τους με διάφορες γιρλαντοειδείς(είμαι λεξιπλάστης ,το έχω ξαναπεί) εκφράσεις οπότε το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι αυτό που βγαίνει,καλό ή κακό.Αυτά για να γίνω η διευκρίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δυσκολίες

  Οι κουβέντες για το σχέδιο και τη δικαιοσύνη του Θεού δυσκολεύονται κάθε φορά που κάποιοι γονείς θάβουν το ανήλικο ή νεαρό παιδί τους. Μα ...