Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Χωρίς μανικετόκουμπα παπάς;Ιστορίες εκκλησιαστικής τρέλας!



Καταπληκτικό είναι το κόλλημα κληρικών διάφορων βαθμίδων (στη Λάρισα φυσικά αλλά και αλλού)με τα μανικετόκουμπα!Ναι,τα μανικετόκουμπα.Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ποσά ξοδεύονται σε αυτό το αξεσουάρ.Παίρνουν μανικετόκουμπα για ιδία χρήση,για δώρα σε δεσποτάδες,αρχιμανδριτάδες κλπ.



Μία σωστή συλλογή μανικετόκουμπων πρέπει να περιλαμβάνει ζεύγη σε όλα τα χρώματα ώστε να συνδυάζονται με τα άμφια διαφόρων χρωμάτων,τα οποία φοριούνται αναλόγως τη γιορτή.Για παράδειγμα δεν μπορείς να φορέσεις μπλε ή πράσινη στολή σε γιορτή μάρτυρα.Ή του Αγίου Νικολάου θέλει μπλε,όχι όμως θαλασσί,βαθύ μπλε.Τα μανικετόκουμπα λοιπόν πρέπει να ταιριάζουν με το χρώμα της γιορτής.Επίσης πρέπει να είναι ακριβά,από συγκεκριμένο μαγαζί εκκλησιαστικών αξεσουάρ.Τα άλλα θεωρούνται κατώτερα.

Είναι τέτοια η τρέλα που επικρατεί με τα μανικετόκουμπα που τα φοράνε ακόμα και παιδιά που βοηθάνε στο ιερό, 14-15 χρονών!Από συνήθεια μάλιστα μου πήρε δώρο στη γιορτή μου μανικετόκουμπα ένας φίλος μου ιερέας!Τότε σήκωσα τα μανίκια του ράσου μου(δε φοράω ποτέ πουκάμισο,το σιχαίνομαι,φορά η κοντομάνικο το καλοκαίρι ή φουτεράκι το χειμώνα)και δείχνοντας τα χέρια μου και είπα "α,θα μου πηγαίνουν πολύ"!

Γενικά ισχύει το "δείξε μου τα μανικετόκουμπά σου να σου πω πόσο καλός παπάς είσαι"!Ομορφιές!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το κράτος

  Όσο το σκέφτομαι σημασία δεν έχει το χρώμα, το πολιτικό πρόσημο. Δεν έχει σημασία αν κυβερνά σήμερα η ΝΔ, χθες ο ΣΥΡΙΖΑ, αύριο το ΠΑΣΟΚ(χι...