Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Δεν μου φαίνονται και πολύ δημοκρατικά αυτά...


Δεν πάμε καλά.Καθόλου καλά.Δύο περιστατικά είχαμε αυτές τις ημέρες.Το ένα με κάποια πράγματα που είπε ο Μητροπολίτης Χίου(εδώ).Και το άλλο με την επίθεση της εφημερίδας "Αυγής" στον Πύρρο Δήμα(εδώ).
Έχουμε και λέμε λοιπόν.Δεν μας αρέσει αυτά που λέει ο Χίου(ούτε εγώ συμφωνώ,όχι άλλα κακέκτυπα του Χριστόδουλου),πάμε στον Εισαγγελέα.

Δε μου αρέσει που πολιτεύτηκες με αντίπαλο κόμμα.Πάρε ένα συκοφαντικό άρθρο,τίγκα στη λάσπη.Σε περίπτωση που δεν το καταλάβαμε,πάμε σε ένα είδος αστυνόμευσης γνώμης και πολιτικών επιλογών.Κι επειδή οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ παρουσιάζονται ως οι γνήσιοι εκπρόσωποι του Διαφωτισμού(τον οποίο εγώ ψιλοαντιπαθώ),ας παίξουμε και λίγο Βολταίρο:
"Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το φίδι του εγωισμού

  Ο εγωισμός είναι ένα πολύ ύπουλο φίδι που συνήθως, όμως, εμφανίζεται στη γλώσσα που χρησιμοποιούμε. Και μπορούμε να καταλάβουμε πόσο μας έ...